Készség- és szervezetfejlesztés

Az eredményes erőforrás-hasznosítás érdekében kiváló vezetőkre, produktív munkatársakra és jól működő szervezeti kultúrára van szükség.

Kompetenciafejlesztő tréningjeinken a leghatékonyabb módszerekkel dolgozva segítünk elsajátítani azokat a módszereket, amelyek a résztvevők készségeinek fejlesztésével nagyban hozzájárulnak a szervezet versenyképességéhez is.

Képzés kategóriák
Képzés kategóriák
Helyszínek
Helyszínek
menu
view
Serious,Businessman,Training,Speaker,Coach,Wear,Suit,Give,Presentation,At

Belső tréner képzés

A belső trénerek szerepe kiemelt a munkavállalói motiváció megteremtésében, a vállalatról alkotott első benyomás kialakításában, a cégfilozófia megértésében és elfogadásában, és természetesen a munkafolyamatok elsajátításában. A tréningen a résztvevők erős muníciót kapnak az oktatás felépítéséhez, kivitelezéséhez, elsajátítják a szükséges tréneri módszertant, melynek eredményeként nemcsak a belső tréningek hatékonysága növekszik, de az új kollégák eredményes integrációja is. A tréning megtartásához szükséges prezentációs és előadói technikákat, a felnőttképzésben jól használható módszertanokat a gyakorlati napon tudják elmélyíteni, ahol egymásnak is visszajelzést adnak. Időtartam: 4 nap
255.000 Ft
Időtartam: 4 nap

Időgazdálkodás tréning

A tréningen a résztvevők megismerik saját időgazdálkodási módjaikat, felismerik időrabló tevékenységeiket és gondolkodási sémáikat, és mind a munkahelyen, mind a magánéletben azonnal használható technikákat sajátítanak el idejük jobb beosztásához, a munka-magánélet egyensúlyának megtartásához, a kiégés elkerüléséhez. Átláthatóbbá, kiszámíthatóbbá válik a munkával töltött idő, a munkavállaló pontosabban látja a saját határait, és csökken a hibák száma is. A meetingek, egyeztetések gördülékenyebbé válnak. A játékos feladatok segítenek elmélyíteni és begyakorolni az ismereteket. Időtartam: 2 nap
138.000 Ft
Időtartam: 2 nap
Exchanging,Ideas.,Shot,Of,A,Group,Of,Coworkers,Talking,Together

Kommunikációs tréning (Asszertív kommunikáció)

Értjük vagy félreértjük egymást? A kommunikáció az emberi kapcsolattartás alapja. Ha jól csináljuk, elősegíti a stressz- és konfliktushelyzetek megelőzését és jobb kezelését, a hatékony időgazdálkodást és problémamegoldást, és megteremti a kölcsönös együttműködés lehetőségét. A kommunikáció fejlesztésével csökken a félreértések száma, javul a munkahelyi hangulat, erősödik a vezetők és beosztottak, illetve a társosztályok közötti megértés, ezáltal a vállalat munkatársai rövidebb idő alatt, hatékonyabban látják el feladataikat. Az eredményes kommunikáció az eredményes szervezeti működés kulcskompetenciája. Időtartam: 2 nap
138.000 Ft
Időtartam: 2 nap
Reziliencia erzelmi stabiltas kialakitasa trening

Kreatív problémamegoldás tréning

Van, amikor a logika csődöt mond. Van, amikor nem csak egy megoldás létezik. Van, amikor a “dobozos” megoldásoknál több kell. A kreatív problémamegoldás módszere minden olyan esetben jól használható, amikor gyors, hatékony, szervezett, mégis a megszokott sablonoktól eltérő gondolkodásra van szükség. A tréningen a résztvevők megismerik és gyakorolják az out of the box gondolkodást. Rálátást nyernek saját kreativitásukra, és képessé válnak annak fejlesztésére is. Az egyéni és csoportos feladatok megoldása közben olyan megoldásokat találnak egy-egy problémára, amelyeket a puszta logika mentén nem találtak volna meg – ez motivációt ad számukra ahhoz, hogy a későbbiekben is használják kreativitásukat. Képzésünket vállalatához kihelyezett formában, személyesen vagy online szervezzük! Ennek igényléséhez oldalunkon lejjebb görgetve kérje árajánlatunkat!
Időtartam: 1 nap
Smiling,Confident,Mature,Businessman,Leader,Looking,At,Camera,Standing,In

Önismeret, emberismeret tréning

Mindannyian különböző módokon reagálunk ugyanazokra a helyzetekre. Mindannyiunkkal máshogy lehet szót érteni. Ami egyikünket motiválja, az másikunknak az életkedvét is elveszi. Megérthetjük-e mások viselkedését, ha a magunkét sem figyeljük meg tudatosan? Ismerjük-e a saját működésünket – mire, hogyan és miért reagálunk úgy, ahogy szoktunk? A résztvevők önmaguk jobb megismerésén keresztül megértik mások eltérő viselkedésének legfőbb okait, képessé válnak felmérni a saját tetteik és szavaik következményeit és a mások részéről várható reakciókat. Megismerik az alapvető emberi szükségleteket, megértik a motiváció, a stressz- és konfliktuskezelés egyéni különbözőségeit, és ezek teljesítményre gyakorolt hatásait. A vezetők és a munkavállalók a munkahelyen és a magánéletben is jól használható muníciót kapnak az eltérő személyiségek hatékony kezeléséhez, az egyének és csapatok közti jobb együttműködés kialakításához. A tréning biztos alapokat ad a saját fejlődési irányok meghatározásához, a későbbi soft skill tréningeken való részvételhez is. Időtartam: 2 nap
Időtartam: 2 nap
Female,Chief,Analyst,Holds,Meeting,Presentation,For,A,Team,Of

Prezentációs technikák tréning – az eredményes prezentáció módszerei

Lehet-e egy prezentáció egyszerre HATÁSOS és HATÉKONY? Hogyan tudjuk a végeláthatatlan, unalmas, adatokkal teletömött prezentációk helyett hatékonyan, gyorsan átadni az információkat a résztvevők figyelmének fenntartásával? A tréning résztvevői nemcsak a prezentáció felépítését, a figyelem fenntartásának módszereit, a vizuális elemek használatát és egyéb technikákat sajátítanak el, de olyan módszertannal is megismernek, amelynek birtokában az információátadás rövidebb idő alatt eredményesebben valósul meg. Gyakorlatorientált tréningünkön külön figyelmet fordítunk az előadói technikákra is, hiszen a jól szerkesztett tartalom és az előadó stílusa együtt hozzák meg a várt sikert. Időtartam: 2 nap
Időtartam: 2 nap
Businesswoman,With,A,Lot,Of,Work,To,Do,Meditating,In

Stresszkezelés tréning

A tréning célja, hogy a résztvevők könnyedén be tudják azonosítani az őket érő stressz faktorokat, és ezáltal tudatosítsák azok rájuk (a munkájukra, és a lelki, valamint fizikai egészségükre gyakorolt hatását), és megtanulják azokat eredményesen kezelni, esetleg a stressz forrásokat csökkenteni. Képzésünket nyílt és vállalatához kihelyezett formában is szervezzük.
Időtartam: 2 nap
Frustrated,Business,People,Sitting,At,The,Table,In,Office

Tárgyalástechnika beszerzőknek

Tréningünk kifejezetten a beszerzés területén dolgozó munkatársak számára ajánlott. A résztvevők, a tréninget követően a következő eredményeket érik el:
  • rálátnak a nehézségeikre, megértik azokat, és megtanulják feloldani
  • megismernek új munkamódszereket és új eszközöket sajátítanak el
  • kiscsoportos beszélgetések eredményeképpen, különböző helyzetekre megoldást találnak
  • alkalmazott eszközök az esettanulmányok és gyakorlatok megoldásán kívül: check listák, kérdőívek és tesztek megoldás
  Összességében elmondható, hogy a tréninget követően nő a résztvevők önbizalma és a saját munkájukba vetett bizalmuk. A tréner a képzést facilitatív módon, gyakorlatorientáltan, esetfeldolgozásokkal tartja. Időtartam: 2 nap
Időtartam: 2 nap
Entrepreneurs,And,Business,People,Conference,In,Modern,Meeting,Room

Tárgyalástechnika tréning

A résztvevők képessé válnak a saját érdekeiket úgy érvényesíteni, hogy eközben a partnereik igényeit is maximálisan megértik. Elsajátítják az együttműködő tárgyalások hatékony módszereit, fejlődik kommunikációs eszköztáruk, felismerik a félreértések okait, a manipulációt, az álérveket, tudatosítják személyiségük szerepét, kialakítják saját tárgyalási stílusukat. A tréningen a tárgyalás lépéseit a felkészüléstől a kapcsolat felvételén, az érdekfeltáráson, a megoldások keresésén keresztül egészen a megállapodásig és az utógondozásig végigigvezetjük. A tréning az együttműködésre törekvő (win-win) tárgyalások kommunikációs aspektusaira fókuszál. Időtartam: 2 nap  
Időtartam: 2 nap
Seo es online hirdetes trening

Továbbképzés ügyfélszolgálati munkatársaknak

  Képzésünk tematikáját kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák részére állítottuk össze, hogy fejlesszük kommunikációjukat minden csatornán, legyen szó akár telefonos, e-mailes vagy chaten történő ügyfélkezelésről. Olyan szakembereket szeretnénk képezni, akik az ügyféltájékoztatásban, problémamegoldásban, reklamációkezelésben, sales tevékenységben professzionálisan helyt tudnak állni, ugyanakkor meg tudják őrizni saját mentális és fizikai jóllétüket. Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető. A képzés nyílt formában összesen 5 témakört tartalmaz (kommunikáció, reklamációkezelés, érzelmi intelligencia, stresszkezelés, értékesítés). A kihelyezett képzést kiegészítjük egy szimulációs nappal.
Időtartam: 5 nap
Two,Supervisors,Going,Around,Warehouse,And,Analyzing,Sales,In,Warehouse.

Vezetői tréning (Csoportvezetők, műszakvezetők és középvezetők részére)

Az elmúlt néhány évtizedben az új generációk megjelenése magával hozta a munkavállalói élmény fogalmát, a jólét mellett ma már a jóllét az egyik legfontosabb motivációs tényező. A fluktuáció csökkentése és a munkavállalók megtartása egyre nagyobb kihívást jelent a vezetők számára, miközben a piaci verseny és a tulajdonosi elvárások miatt a teljesítményt is folyamatosan növelni kell. Multigenerációs környezet, VUCA világ, BANI világ, szituatív és személyre szabott vezetés… a vezető, mint coach, a vezető, mint mediátor… megannyi új helyzet, amiben egy vezetőnek el kell igazodnia. Hogyan alkalmazkodjon mindehhez egy vezető? Mit jelentenek ezek a fogalmak a mindennapi vezetésben? Hogyan lehet bevonzani és megtartani a munkavállalókat? Hogyan lehet kialakítani azt a támogató, bizalmi légkört, amelyben a munkavállalók szívesen, a képességeik legjavát kihasználva, magas teljesítményt nyújtva dolgoznak? Tréningünkön a kezdő és haladó vezetők is erős muníciót kapnak munkájukhoz, amelynek birtokában – és használatával – olyan vezetőkké válhatnak, akik stabil, biztos alapot teremtenek a munkavállalók hosszú távú megtartásához és a hatékony, eredményes munkavégzéshez. A teljes tematika, teljes mélységében 6 napos időtartamban valósítható meg, de igény szerint bármely fókusszal, rövidebb, vállalatra szabott vezetői képzést is biztosítunk. Kérje díjmentes konzultációnkat és egyedi ajánlatunkat!
Időtartam: 2-4 nap, a megrendelő igénye szerint, előzetes egyeztetés alapján.
Továbbiak betöltése...

Belső tréner képzés

A belső trénerek szerepe kiemelt a munkavállalói motiváció megteremtésében, a vállalatról alkotott első benyomás kialakításában, a cégfilozófia megértésében és elfogadásában, és természetesen a munkafolyamatok elsajátításában. A tréningen a résztvevők erős muníciót kapnak az oktatás felépítéséhez, kivitelezéséhez, elsajátítják a szükséges tréneri módszertant, melynek eredményeként nemcsak a belső tréningek hatékonysága növekszik, de az új kollégák eredményes integrációja is. A tréning megtartásához szükséges prezentációs és előadói technikákat, a felnőttképzésben jól használható módszertanokat a gyakorlati napon tudják elmélyíteni, ahol egymásnak is visszajelzést adnak. Időtartam: 4 nap
255.000 Ft
Időtartam: 4 nap

Időgazdálkodás tréning

A tréningen a résztvevők megismerik saját időgazdálkodási módjaikat, felismerik időrabló tevékenységeiket és gondolkodási sémáikat, és mind a munkahelyen, mind a magánéletben azonnal használható technikákat sajátítanak el idejük jobb beosztásához, a munka-magánélet egyensúlyának megtartásához, a kiégés elkerüléséhez. Átláthatóbbá, kiszámíthatóbbá válik a munkával töltött idő, a munkavállaló pontosabban látja a saját határait, és csökken a hibák száma is. A meetingek, egyeztetések gördülékenyebbé válnak. A játékos feladatok segítenek elmélyíteni és begyakorolni az ismereteket. Időtartam: 2 nap
138.000 Ft
Időtartam: 2 nap

Kommunikációs tréning (Asszertív kommunikáció)

Értjük vagy félreértjük egymást? A kommunikáció az emberi kapcsolattartás alapja. Ha jól csináljuk, elősegíti a stressz- és konfliktushelyzetek megelőzését és jobb kezelését, a hatékony időgazdálkodást és problémamegoldást, és megteremti a kölcsönös együttműködés lehetőségét. A kommunikáció fejlesztésével csökken a félreértések száma, javul a munkahelyi hangulat, erősödik a vezetők és beosztottak, illetve a társosztályok közötti megértés, ezáltal a vállalat munkatársai rövidebb idő alatt, hatékonyabban látják el feladataikat. Az eredményes kommunikáció az eredményes szervezeti működés kulcskompetenciája. Időtartam: 2 nap
138.000 Ft
Időtartam: 2 nap

Kreatív problémamegoldás tréning

Van, amikor a logika csődöt mond. Van, amikor nem csak egy megoldás létezik. Van, amikor a “dobozos” megoldásoknál több kell. A kreatív problémamegoldás módszere minden olyan esetben jól használható, amikor gyors, hatékony, szervezett, mégis a megszokott sablonoktól eltérő gondolkodásra van szükség. A tréningen a résztvevők megismerik és gyakorolják az out of the box gondolkodást. Rálátást nyernek saját kreativitásukra, és képessé válnak annak fejlesztésére is. Az egyéni és csoportos feladatok megoldása közben olyan megoldásokat találnak egy-egy problémára, amelyeket a puszta logika mentén nem találtak volna meg – ez motivációt ad számukra ahhoz, hogy a későbbiekben is használják kreativitásukat. Képzésünket vállalatához kihelyezett formában, személyesen vagy online szervezzük! Ennek igényléséhez oldalunkon lejjebb görgetve kérje árajánlatunkat!
Időtartam: 1 nap

Önismeret, emberismeret tréning

Mindannyian különböző módokon reagálunk ugyanazokra a helyzetekre. Mindannyiunkkal máshogy lehet szót érteni. Ami egyikünket motiválja, az másikunknak az életkedvét is elveszi. Megérthetjük-e mások viselkedését, ha a magunkét sem figyeljük meg tudatosan? Ismerjük-e a saját működésünket – mire, hogyan és miért reagálunk úgy, ahogy szoktunk? A résztvevők önmaguk jobb megismerésén keresztül megértik mások eltérő viselkedésének legfőbb okait, képessé válnak felmérni a saját tetteik és szavaik következményeit és a mások részéről várható reakciókat. Megismerik az alapvető emberi szükségleteket, megértik a motiváció, a stressz- és konfliktuskezelés egyéni különbözőségeit, és ezek teljesítményre gyakorolt hatásait. A vezetők és a munkavállalók a munkahelyen és a magánéletben is jól használható muníciót kapnak az eltérő személyiségek hatékony kezeléséhez, az egyének és csapatok közti jobb együttműködés kialakításához. A tréning biztos alapokat ad a saját fejlődési irányok meghatározásához, a későbbi soft skill tréningeken való részvételhez is. Időtartam: 2 nap
Időtartam: 2 nap

Prezentációs technikák tréning – az eredményes prezentáció módszerei

Lehet-e egy prezentáció egyszerre HATÁSOS és HATÉKONY? Hogyan tudjuk a végeláthatatlan, unalmas, adatokkal teletömött prezentációk helyett hatékonyan, gyorsan átadni az információkat a résztvevők figyelmének fenntartásával? A tréning résztvevői nemcsak a prezentáció felépítését, a figyelem fenntartásának módszereit, a vizuális elemek használatát és egyéb technikákat sajátítanak el, de olyan módszertannal is megismernek, amelynek birtokában az információátadás rövidebb idő alatt eredményesebben valósul meg. Gyakorlatorientált tréningünkön külön figyelmet fordítunk az előadói technikákra is, hiszen a jól szerkesztett tartalom és az előadó stílusa együtt hozzák meg a várt sikert. Időtartam: 2 nap
Időtartam: 2 nap

Stresszkezelés tréning

A tréning célja, hogy a résztvevők könnyedén be tudják azonosítani az őket érő stressz faktorokat, és ezáltal tudatosítsák azok rájuk (a munkájukra, és a lelki, valamint fizikai egészségükre gyakorolt hatását), és megtanulják azokat eredményesen kezelni, esetleg a stressz forrásokat csökkenteni. Képzésünket nyílt és vállalatához kihelyezett formában is szervezzük.
Időtartam: 2 nap

Tárgyalástechnika beszerzőknek

Tréningünk kifejezetten a beszerzés területén dolgozó munkatársak számára ajánlott. A résztvevők, a tréninget követően a következő eredményeket érik el:
  • rálátnak a nehézségeikre, megértik azokat, és megtanulják feloldani
  • megismernek új munkamódszereket és új eszközöket sajátítanak el
  • kiscsoportos beszélgetések eredményeképpen, különböző helyzetekre megoldást találnak
  • alkalmazott eszközök az esettanulmányok és gyakorlatok megoldásán kívül: check listák, kérdőívek és tesztek megoldás
  Összességében elmondható, hogy a tréninget követően nő a résztvevők önbizalma és a saját munkájukba vetett bizalmuk. A tréner a képzést facilitatív módon, gyakorlatorientáltan, esetfeldolgozásokkal tartja. Időtartam: 2 nap
Időtartam: 2 nap

Tárgyalástechnika tréning

A résztvevők képessé válnak a saját érdekeiket úgy érvényesíteni, hogy eközben a partnereik igényeit is maximálisan megértik. Elsajátítják az együttműködő tárgyalások hatékony módszereit, fejlődik kommunikációs eszköztáruk, felismerik a félreértések okait, a manipulációt, az álérveket, tudatosítják személyiségük szerepét, kialakítják saját tárgyalási stílusukat. A tréningen a tárgyalás lépéseit a felkészüléstől a kapcsolat felvételén, az érdekfeltáráson, a megoldások keresésén keresztül egészen a megállapodásig és az utógondozásig végigigvezetjük. A tréning az együttműködésre törekvő (win-win) tárgyalások kommunikációs aspektusaira fókuszál. Időtartam: 2 nap  
Időtartam: 2 nap

Továbbképzés ügyfélszolgálati munkatársaknak

  Képzésünk tematikáját kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák részére állítottuk össze, hogy fejlesszük kommunikációjukat minden csatornán, legyen szó akár telefonos, e-mailes vagy chaten történő ügyfélkezelésről. Olyan szakembereket szeretnénk képezni, akik az ügyféltájékoztatásban, problémamegoldásban, reklamációkezelésben, sales tevékenységben professzionálisan helyt tudnak állni, ugyanakkor meg tudják őrizni saját mentális és fizikai jóllétüket. Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető. A képzés nyílt formában összesen 5 témakört tartalmaz (kommunikáció, reklamációkezelés, érzelmi intelligencia, stresszkezelés, értékesítés). A kihelyezett képzést kiegészítjük egy szimulációs nappal.
Időtartam: 5 nap

Vezetői tréning (Csoportvezetők, műszakvezetők és középvezetők részére)

Az elmúlt néhány évtizedben az új generációk megjelenése magával hozta a munkavállalói élmény fogalmát, a jólét mellett ma már a jóllét az egyik legfontosabb motivációs tényező. A fluktuáció csökkentése és a munkavállalók megtartása egyre nagyobb kihívást jelent a vezetők számára, miközben a piaci verseny és a tulajdonosi elvárások miatt a teljesítményt is folyamatosan növelni kell. Multigenerációs környezet, VUCA világ, BANI világ, szituatív és személyre szabott vezetés… a vezető, mint coach, a vezető, mint mediátor… megannyi új helyzet, amiben egy vezetőnek el kell igazodnia. Hogyan alkalmazkodjon mindehhez egy vezető? Mit jelentenek ezek a fogalmak a mindennapi vezetésben? Hogyan lehet bevonzani és megtartani a munkavállalókat? Hogyan lehet kialakítani azt a támogató, bizalmi légkört, amelyben a munkavállalók szívesen, a képességeik legjavát kihasználva, magas teljesítményt nyújtva dolgoznak? Tréningünkön a kezdő és haladó vezetők is erős muníciót kapnak munkájukhoz, amelynek birtokában – és használatával – olyan vezetőkké válhatnak, akik stabil, biztos alapot teremtenek a munkavállalók hosszú távú megtartásához és a hatékony, eredményes munkavégzéshez. A teljes tematika, teljes mélységében 6 napos időtartamban valósítható meg, de igény szerint bármely fókusszal, rövidebb, vállalatra szabott vezetői képzést is biztosítunk. Kérje díjmentes konzultációnkat és egyedi ajánlatunkat!
Időtartam: 2-4 nap, a megrendelő igénye szerint, előzetes egyeztetés alapján.
Továbbiak betöltése...

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés