Vezetői tréning (Csoportvezetők, műszakvezetők és középvezetők részére)

Képzés leírása

Az elmúlt néhány évtizedben az új generációk megjelenése magával hozta a munkavállalói élmény fogalmát, a jólét mellett ma már a jóllét az egyik legfontosabb motivációs tényező. A fluktuáció csökkentése és a munkavállalók megtartása egyre nagyobb kihívást jelent a vezetők számára, miközben a piaci verseny és a tulajdonosi elvárások miatt a teljesítményt is folyamatosan növelni kell.

Multigenerációs környezet, VUCA világ, BANI világ, szituatív és személyre szabott vezetés… a vezető, mint coach, a vezető, mint mediátor… megannyi új helyzet, amiben egy vezetőnek el kell igazodnia.

Hogyan alkalmazkodjon mindehhez egy vezető? Mit jelentenek ezek a fogalmak a mindennapi vezetésben? Hogyan lehet bevonzani és megtartani a munkavállalókat? Hogyan lehet kialakítani azt a támogató, bizalmi légkört, amelyben a munkavállalók szívesen, a képességeik legjavát kihasználva, magas teljesítményt nyújtva dolgoznak?

Tréningünkön a kezdő és haladó vezetők is erős muníciót kapnak munkájukhoz, amelynek birtokában – és használatával – olyan vezetőkké válhatnak, akik stabil, biztos alapot teremtenek a munkavállalók hosszú távú megtartásához és a hatékony, eredményes munkavégzéshez.

A teljes tematika, teljes mélységében 6 napos időtartamban valósítható meg, de igény szerint bármely fókusszal, rövidebb, vállalatra szabott vezetői képzést is biztosítunk.

Kérje díjmentes konzultációnkat és egyedi ajánlatunkat!

Tematika

I. Vezetői szerepek

  • Mit jelent vezetőnek lenni?
  • Vezetői feladatok
  • Vezetési stílusok, szerepek, a saját vezetési stílus beazonosítása

 

II. Vezetői önismeret: Hogyan működöm? Milyen hatással vagyok másokra?

  • A saját viselkedési stílus beazonosítása, a viselkedés mozgatórugói, erősségek és fejlesztendő területek
  • Jellemző kommunikációs, stressz- és konfliktuskezelési, problémamegoldási mód, a másokra gyakorolt hatás tudatosítása
  • A különböző viselkedési stílusok együttműködése, lehetséges ütközőpontjai
  • Érzelmi intelligencia, empátia a vezetésben
  • A coaching szemléletű vezető eszköztára

 

III. Motiváció

  • Az alapvető emberi motiváció, külső és belső motivációs tényezők
  • A vezető személyiségének, viselkedésének szerepe a munkavállaló motivációjában
  • Growth mindset – fejlődési szemlélet: megoldásorientált és pozitív gondolkodásmód
  • Motivációs technikák, személyre szabott motiváció
  • Helyzetfüggő vezetés és döntéshozatal

 

IV. Vezetői kommunikáció 1: asszertivitás, konfliktuskezelés

  • A kommunikáció alapvető szabályszerűségei: a félreértések okai és következményei, az észlelés és érzékelés szerepe a kommunikációban
  • Asszertivitás a vezetői munkában: asszertív és erőszakmentes kommunikáció és együttműködés a munkatársakkal, társosztályokkal, felsővezetéssel
  • A konfliktusok megelőzése
  • A vezető, mint mediátor: a kialakult konfliktushelyzetek hatékony kezelése

 

V. Vezetői kommunikáció 2: beszámolók, meetingek, tájékoztatás, visszajelzés

  • Beszámolás a felsővezetésnek, a munkatársak tájékoztatása
  • Hatékony meeting és prezentációs technikák
  • Delegálás
  • Kommunikáció válság- és krízishelyzetben
  • Változások megértetése és elfogadtatása
  • Kommunikáció a problémamegoldásban
  • Célkitűzés, feladatkiadás, teljesítményértékelés
  • Hatékony visszajelzés, fejlesztő értékelés

 

VI. A vezető, mint a vállalati kultúra mozgatórugója

  • új kollégák integrációja, a vezető szerepe a betanítási folyamatban, kompetenciamenedzsment
  • vezetői példamutatás
  • a vezető hatása a szervezeti magatartásra, kultúrára

Képzési szemléletmódunk:

„Amit hallok – elfelejtem. Amit látok – megismerem. Amit csinálok – megtanulom.“

Tapasztalati tanulás élményekkel, gyakorlattal, a mindennapokban nemcsak a munkahelyen, hanem a magánéletben is alkalmazható, hatékony tudásanyaggal.

Abban hiszünk, hogy a tanulás, a fejlődés akkor lehet igazán sikeres és hatékony, ha a résztvevő belső motivációból sajátítja el a szükséges ismereteket. Éppen ezért tréningjeinken nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a résztvevők érdeklődését felkeltsük és fent is tartsuk. Tapasztalataink alapján a tréningek hatásfokát nagyban erősíti, ha a résztvevők nem csupán a munkahelyi környezetre, hanem a saját (magán) élethelyzeteikre vonatkozóan is megoldásokat, használható módszereket kapnak – és ezt fel is ismerik. A tréningeken ezért minden esetben olyan nyelvezetet, példákat, szituációkat, elemezhető eseteket alkalmazunk, amelyek megfelelnek és a mindennapokból ismerősek az adott csoportnak.

A képzés elvégzéséről cégünk által regisztrált, magyar-angol kétnyelvű tanúsítványt állítunk ki.

Nem igényel végzettséget.

Leendő vagy már tevékenykedő csoportvezetőknek, műszakvezetőknek, középvezetőknek, termelési coach kollégáknak, üzemvezetőknek.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Vélemények

A korábbi résztvevők tapasztalatai és visszajelzései segíthetik a képzés minőségének és hatékonyságának felmérésében, valamint abban, hogy reális elvárásokkal vághasson neki a tanulásnak. Ezen vélemények alapján könnyebben dönthet, hogy a képzés megfelelő-e az igényeinek, és megfelelő erőfeszítést tehet a sikeres tanulás érdekében.

Képzéseinket kihelyezett formában is megszervezzük, akár teljes mértékben vállalatra szabva. Amennyiben kihelyezett képzést szeretne, kérjen ajánlatot!

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először nála érdeklődjön!

Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Készségfejlesztés, Információbiztonság, Munkavédelem

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

por 1024×1024
Pór Valéria
Tréning menedzser
Élelmiszeripar, Lean, Six sigma, Autóipar

Kapcsolódó képzéseink

Tekintse meg és válasszon hamarosan induló képzéseink közül!

Entrepreneurs,And,Business,People,Conference,In,Modern,Meeting,Room

Tárgyalástechnika tréning

A résztvevők képessé válnak a saját érdekeiket úgy érvényesíteni, hogy eközben a partnereik igényeit is maximálisan megértik. Elsajátítják az együttműködő tárgyalások hatékony módszereit, fejlődik kommunikációs eszköztáruk, felismerik a félreértések okait, a manipulációt, az álérveket, tudatosítják személyiségük szerepét, kialakítják saját tárgyalási stílusukat. A tréningen a tárgyalás lépéseit a felkészüléstől a kapcsolat felvételén, az érdekfeltáráson, a megoldások keresésén keresztül egészen a megállapodásig és az utógondozásig végigigvezetjük. A tréning az együttműködésre törekvő (win-win) tárgyalások kommunikációs aspektusaira fókuszál. Időtartam: 2 nap  
Időtartam: 2 nap
Cpr,Training,Medical,Procedure,Workshop.,Demonstrating,Chest,Compressions,And,Use

Munkahelyi elsősegélynyújtó tréningünkön életmentő tudást szerez!

Olyan munkavállalók képzése, akik a munkahelyi balesetek során megfelelő felkészültséggel és hozzáértéssel képesek ellátni az esetlegesen rászoruló munkatársukat. A cél elérése érdekében a képzésben résztvevő hallgatókkal megismertetjük az elsősegélynyújtás általános szabályait, alapfogalmait, módszereit. Az elméleti képzésen túl gyakorlati feladatokon keresztül sajátíthatják le a különböző elsősegélynyújtási technikákat. A gyakorlatok való életben való felhasználásának elősegítéséhez azújraélesztési gyakorlatot ambu babával/fantommal és automata defibrillátorral oktatjuk. A képzést rutinos és naprakész ismeretekkel rendelkező Mentőtisztekkel, Mentőápolókkal, Egészségügyi szakoktatókkal együttműködve szervezzük, így a szakmai háttér biztosított ahhoz, hogy jól képzett, szükség esetén segíteni tudó kollégáik legyenek a képzés elvégzése és a sikeres vizsga letétele után. Az oktatott elméleti tananyaghoz/előadásokhoz elektronikus hozzáférést biztosítunk résztvevőink számára, melyet a tanfolyam végeztével is elérhetnek, újraolvashatnak, újranézhetnek. A képzés jogszabályi háttere: 
  1. évi XCIII. törvény a munkavédelemről: „46.§ A munkahelyen – jellegének, elhelyezkedésének, a veszélyforrásoknak, a munkavállalók létszámának, a munka szervezésének megfelelően – biztosítani kell a munkahelyi elsősegélynyújtás tárgyi, személyi és szervezési feltételeit.”
A képzési kötelezettséget a 3/2002. (II.8.) SzCsM-EüM együttes rendelet írja elő:
  1. § (1) Minden munkahelyen és műszakban a tevékenység és a munkafolyamatok veszélyességétől, illetve az ott dolgozók számától függően kialakított elsősegélynyújtó felszerelést vagy mentődobozt és a munkavállalók közül kiképzett, elsősegélynyújtásra kijelölt személy jelenlétét kell biztosítani. Egy vagy több elsősegélynyújtásra szolgáló – hordággyal is könnyen megközelíthető – helyiséget kell biztosítani ott, ahol a helyiségek mérete, a végzett tevékenység jellege, és a balesetek gyakorisága  ezt indokolja.
  Kihelyezett képzés vagy egyéni igények esetén kérje külön árajánlatunkat.  
25.000 Ft
Időtartam: 1 nap
Businesswoman,With,A,Lot,Of,Work,To,Do,Meditating,In

Stresszkezelés tréning

A tréning célja, hogy a résztvevők könnyedén be tudják azonosítani az őket érő stressz faktorokat, és ezáltal tudatosítsák azok rájuk (a munkájukra, és a lelki, valamint fizikai egészségükre gyakorolt hatását), és megtanulják azokat eredményesen kezelni, esetleg a stressz forrásokat csökkenteni. Képzésünket nyílt és vállalatához kihelyezett formában is szervezzük.
Időtartam: 2 nap

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés