Ügyfélszolgálati belső tréner képzés

Two,Female,Colleagues,In,Office,Working,Together.

Képzés leírása

Célunk olyan belső trénerek képzése, akik munkájuk során nem csupán szakmai oldalról, hanem nagyon fontos készségek és képességek átadásával és fejlesztésével is hozzá tudnak járulni napi-  vagy hetiszinten, coaching vagy kis csoportos tréning formájában ahhoz, hogy egy igazán magas színvonalú ügyfélszolgálat tudjon cégükön belül működni.

A képzés igen hasznos lehet olyan ügyfélszolgálati munkatársak számára is, akik kiemelkedő szakmai tudásuk mellett a képzésen tanultakat is át tudják adni még tapasztalatlanabb kollégáiknak.

Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.

Tematika

 

Kommunikáció

  • Nélkülözhetetlen készségek áttekintése
  • Prezentációs technikák
  • A telefonos- és írásbeli kommunikáció sajátosságai
  • Aktív hallgatás szerepe
  • Kérdezéstechnika
  • Ügyfélkezelés (külső- és belső ügyfelek). Személyiségtípus szerinti ügyfélkezelés

 

Reklamáció

  • Reklamáció kiemelt szerepe, jó reklamációkezelés
  • Reklamációkezelés lépései
  • Pozitív kifejezések használata
  • Konfliktus kezelés

 

Érzelmi intelligencia

  • Empátia fontossága, empátia és szimpátia közötti különbség
  • Kiemelkedő ügyfélkezelés

 

Stresszkezelés

  • Vészjelek a stressz jelenlétére
  • Stresszorok típusai
  • Stresszmegküzdési technikák (általános és személyiség típusra bontva)

 

Értékesítés

  • Üzleti helyzet felmérése
  • Értékesítési technikák
  • Hideghívások
  • Kérdezéstechnika
  • Ellenvetések kezelése

 

Értékelés

  • Mérhető értékelési rendszer felépítése és használata
  • Hívás visszahallgatás
  • Egyéni coachingok felépítése a munkatársakkal. A legnagyobb hatékonyság elérése.

 

Képzés, fejlesztés

  • Csoportos és egyéni tréningek megtartásának a technikája
  • Folyamatos egyéni fejlesztés

 

Új belépő (induction) tréningek megtartása, új kollégák teljes integrációja

Oktatási anyagok összeállítása

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Középfokú végzettség javasolt

Elsősorban ügyfélszolgálati trénereknek és ügyfélszolgálati csoportvezetőknek.

De hasznos a képzés olyan ügyfélszolgálati munkatársak számára is, akik kiemelkedő szakmai tudásuk mellett a képzésen tanultakat is át tudják adni még tapasztalatlanabb kollégáiknak.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Képzéseinket kihelyezett formában is megszervezzük, akár teljes mértékben vállalatra szabva. Amennyiben kihelyezett képzést szeretne, kérjen ajánlatot!

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először nála érdeklődjön!

Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Készségfejlesztés, Információbiztonság, Munkavédelem

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

por 1024×1024
Pór Valéria
Tréning menedzser
Élelmiszeripar, Lean, Six sigma, Autóipar

Kapcsolódó képzéseink

Tekintse meg és válasszon hamarosan induló képzéseink közül!

Female,Chief,Analyst,Holds,Meeting,Presentation,For,A,Team,Of

Prezentációs készségfejlesztés tréning – az eredményes prezentáció módszerei

  Hogyan tudunk a végeláthatatlan, unalmas, adatokkal teletömött prezentációk helyett hatékonyan, gyorsan átadni az információkat a résztvevők figyelmének fenntartásával? Lehet-e egy prezentáció egyszerre HATÁSOS és HATÉKONY? A tréning résztvevői nemcsak a prezentáció felépítését, a figyelem fenntartásának módszereit, a vizuális elemek használatát és egyéb technikákat sajátítanak el, de egy olyan modellt is megismernek, amelynek birtokában az információátadás rövidebb idő alatt eredményesebben valósul meg. Gyakorlatorientált tréningünkön külön figyelmet fordítunk az előadói technikákra is, hiszen a jól szerkesztett tartalom és az előadó stílusa együtt hozzák meg a várt sikert.
138.000 Ft
Időtartam: 2 nap
Young,Engineer,Working,On,Substation,And,Wind,Turbine,Farm,On

ISO 14001 környezetirányítási rendszer ismeretek

Az ISO 14001:2015 szabvány követelményei szerinti környezetközpontú irányítási rendszer (KIR) kialakítását és működtetését végrehajtó munkatársak felkészítése. Az ISO 14001:2015 – EMAS összehasonlítása.
114.000 Ft
Időtartam: 2 nap
elelmiszeripar_4

IFS Food változás menedzsment tréning / Áttérés a v8. szabványra

A szabványverziók közötti különbségekkel és ezek alkalmazásával foglalkozó tréning, mely gyakorlati ismereteket biztosít a v7 szabványt már bevezetett élelmiszeripari cégek számára.
60.000 Ft
Időtartam: 1 nap

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés