Célunk olyan belső trénerek képzése, akik munkájuk során nem csupán szakmai oldalról, hanem nagyon fontos készségek és képességek átadásával és fejlesztésével is hozzá tudnak járulni napi- vagy hetiszinten, coaching vagy kis csoportos tréning formájában ahhoz, hogy egy igazán magas színvonalú ügyfélszolgálat tudjon cégükön belül működni.
A képzés igen hasznos lehet olyan ügyfélszolgálati munkatársak számára is, akik kiemelkedő szakmai tudásuk mellett a képzésen tanultakat is át tudják adni még tapasztalatlanabb kollégáiknak.
Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.
Kommunikáció
Reklamáció
Érzelmi intelligencia
Stresszkezelés
Értékesítés
Értékelés
Képzés, fejlesztés
Új belépő (induction) tréningek megtartása, új kollégák teljes integrációja
Oktatási anyagok összeállítása
Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.
A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.
Középfokú végzettség javasolt
Elsősorban ügyfélszolgálati trénereknek és ügyfélszolgálati csoportvezetőknek.
De hasznos a képzés olyan ügyfélszolgálati munkatársak számára is, akik kiemelkedő szakmai tudásuk mellett a képzésen tanultakat is át tudják adni még tapasztalatlanabb kollégáiknak.
A feltüntetett árak NETTÓ árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák. A hatósági-, az engedélyezett szakmai képzések és a támogatott engedélyezett tréningek ÁFA mentesek.
Kérjük, először
nála érdeklődjön!
Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.
Kérjük, először
nála érdeklődjön!
Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.
Értesüljön elsőként legfontosabb híreinkről!
Kövessen itt is: