Ügyfélszolgálati belső tréner képzés

Two,Female,Colleagues,In,Office,Working,Together.

Képzés leírása

Célunk olyan belső trénerek képzése, akik munkájuk során nem csupán szakmai oldalról, hanem nagyon fontos készségek és képességek átadásával és fejlesztésével is hozzá tudnak járulni napi-  vagy hetiszinten, coaching vagy kis csoportos tréning formájában ahhoz, hogy egy igazán magas színvonalú ügyfélszolgálat tudjon cégükön belül működni.

A képzés igen hasznos lehet olyan ügyfélszolgálati munkatársak számára is, akik kiemelkedő szakmai tudásuk mellett a képzésen tanultakat is át tudják adni még tapasztalatlanabb kollégáiknak.

Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.

Tematika

 

Kommunikáció

  • Nélkülözhetetlen készségek áttekintése
  • Prezentációs technikák
  • A telefonos- és írásbeli kommunikáció sajátosságai
  • Aktív hallgatás szerepe
  • Kérdezéstechnika
  • Ügyfélkezelés (külső- és belső ügyfelek). Személyiségtípus szerinti ügyfélkezelés

 

Reklamáció

  • Reklamáció kiemelt szerepe, jó reklamációkezelés
  • Reklamációkezelés lépései
  • Pozitív kifejezések használata
  • Konfliktus kezelés

 

Érzelmi intelligencia

  • Empátia fontossága, empátia és szimpátia közötti különbség
  • Kiemelkedő ügyfélkezelés

 

Stresszkezelés

  • Vészjelek a stressz jelenlétére
  • Stresszorok típusai
  • Stresszmegküzdési technikák (általános és személyiség típusra bontva)

 

Értékesítés

  • Üzleti helyzet felmérése
  • Értékesítési technikák
  • Hideghívások
  • Kérdezéstechnika
  • Ellenvetések kezelése

 

Értékelés

  • Mérhető értékelési rendszer felépítése és használata
  • Hívás visszahallgatás
  • Egyéni coachingok felépítése a munkatársakkal. A legnagyobb hatékonyság elérése.

 

Képzés, fejlesztés

  • Csoportos és egyéni tréningek megtartásának a technikája
  • Folyamatos egyéni fejlesztés

 

Új belépő (induction) tréningek megtartása, új kollégák teljes integrációja

Oktatási anyagok összeállítása

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Középfokú végzettség javasolt

Elsősorban ügyfélszolgálati trénereknek és ügyfélszolgálati csoportvezetőknek.

De hasznos a képzés olyan ügyfélszolgálati munkatársak számára is, akik kiemelkedő szakmai tudásuk mellett a képzésen tanultakat is át tudják adni még tapasztalatlanabb kollégáiknak.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Képzéseinket kihelyezett formában is megszervezzük, akár teljes mértékben vállalatra szabva. Amennyiben kihelyezett képzést szeretne, kérjen ajánlatot!

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először nála érdeklődjön!

molnar 1024×1024
Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Munkavédelem, egészség és biztonság

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

por 1024×1024
Pór Valéria
Tréning menedzser
Lean, készségfejlesztés, e-learning, Six sigma

Kapcsolódó képzéseink

Tekintse meg és válasszon hamarosan induló képzéseink közül!

Developing programming and coding technologies

ISO/IEC 27001 Light IT üzemeltetőknek – Adat- és információbiztonság gyakorlatiasan

  Gyakorlati ismeretek átadása az adat- és információbiztonság területén az ISO/IEC 27001:2022-es szabvány nézőpontján, kontrolpontjain keresztül. A képzés során gyakorlati példákon, esettanulmányokon keresztül rávilágítunk azokra a tevékenységekre és rendszerelemekre, melyekkel résztevevőink képesek lesznek olyan IT támogatást biztosítani, hogy a rendszerük megfeleljen a kihívásoknak. Meg tudjanak előzni vagy fel tudjanak készülni az esetleges incidensek kezelésére, azok kivizsgálására. A képzés eszközöket és lehetőségeket mutat az üzemeltetők számára, hogy a követelmények között megjelenő kontrolpontoknak meg tudjanak felelni, azokra megfelelő módon reagálni tudjanak. Képesek legyenek támogató, kiszolgáló IT eszközt találni és üzemeltetni az információbiztonság hatékonysága érdekében. A dokumentációs rendszer (nyilvántartások) vezetésére teszünk ajánlásokat, melyből gyorsan és pontosan lehet a vezetők részére válaszokat adni.
60.000 Ft
Időtartam: 1 nap
Engineers,Looking,At,Wind,Turbine,Site,With,Tablet

Műszakvezetők készségfejlesztése tréning

Minden vállalat életében kulcsfontosságú a legkorszerűbb termelésmenedzsment eszközök gyakorlati alkalmazása, hiszen hosszú távon ez biztosítja számára a piaci előnyt. Képzéseink arra készítik fel a résztvevő műszakvezetőket, csoportvezetőket, hogy képesek legyenek az együttműködésben rejlő eredményeket megtalálni, és sikeresen helyt állni a mindennapi kihívásokban. A résztvevők helyzetgyakorlatokon, munkahelyi életből vett szituációkon, esettanulmányokon keresztül tudatosíthatják és fejleszthetik vezetői készségeiket. A tréning célja, hogy a termelési középvezetők/csoportvezetők megtanulják a gyakorlatban magas szinten alkalmazni a dolgozók irányításának készségeit, azzal a szemlélettel, amely egyszerre kezeli a folyamatokat, a teljesítményeket és az emberi tényezőket. A képzés tudatosítja a vezetőkben azt, hogy kulcsszerepük és felelősségük van a vállalatnál, ezen belül a termelés sikeres irányításában. Fontos, hogy a műszakvezető:
  • képviselje és értse a vállalatvezetés iránymutatását, és azt közvetíteni tudja munkatársai felé a mindennapok során;
  • elkötelezett legyen a hatékonyság növelése és a folyamatos fejlődés iránt
  • tudatosítsa annak felelősségét, hogy vezetői magatartása mintaként szolgál a nála lejjebb lévő hierarchiaszintek felé;
  • képes legyen az esetleges rossz/kedvezőtlen híreket, eseményeket asszertíven kommunikálni és eközben megtartani a munkatársak elkötelezettségét, továbbá az adott helyzetben konstruktív megoldásokra sarkallni őket;
  • képes legyen a konfliktusokat kezelni és a munkatársak együttműködését a megfelelő irányba terelni
A program az egyéni igényektől függően 2, 3 vagy 4 napos formában, és coaching programmal kiegészítve is elérhető. Képzésünket vállalatához kihelyezett formában, személyesen vagy online szervezzük! Ennek igényléséhez oldalunkon lejjebb görgetve kérje árajánlatunkat!
Időtartam: 2-4 nap, a megrendelő igénye szerint, előzetes egyeztetés alapján.
Explosive,Warning,Sign,On,The,Steel,Reinforce,Magazine,Carrier

ATEX 114

Az ATEX 114 (2014/34/EU) direktíva egy útmutató az európai parlament és a tanács (2014.02.26.) a robbanásveszélyes légkörben való használatra szánt felszerelésekre és védelmi rendszerekre vonatkozó tagállami jogszabályok harmonizációjáról szóló irányelvének használatához.   Képzésünket vállalathoz kihelyezett formában, személyesen vagy online szervezzük! Ennek igényléséhez oldalunkon lejjebb görgetve kérje árajánlatunkat!    
Időtartam: 1 nap

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés