Továbbképzés ügyfélszolgálati munkatársaknak

Seo es online hirdetes trening

Képzés leírása

 

Képzésünk tematikáját kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák részére állítottuk össze, hogy fejlesszük kommunikációjukat minden csatornán, legyen szó akár telefonos, e-mailes vagy chaten történő ügyfélkezelésről. Olyan szakembereket szeretnénk képezni, akik az ügyféltájékoztatásban, problémamegoldásban, reklamációkezelésben, sales tevékenységben professzionálisan helyt tudnak állni, ugyanakkor meg tudják őrizni saját mentális és fizikai jóllétüket.

Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.

A képzés nyílt formában összesen 5 témakört tartalmaz (kommunikáció, reklamációkezelés, érzelmi intelligencia, stresszkezelés, értékesítés). A kihelyezett képzést kiegészítjük egy szimulációs nappal.

Tematika

 

Kommunikáció

  • Telefonos- és írásbeli kommunikáció sajátosságai
  • Aktív hallgatás szerepe
  • Kérdezéstechnika
  • Ügyfélkezelés (külső- és belső ügyfelek). Személyiségtípus szerinti ügyfélkezelés

 

Reklamáció

  • Reklamáció kiemelt szerepe, jó reklamációkezelés
  • Reklamációkezelés lépései
  • Pozitív kifejezések használata
  • Konfliktuskezelés

 

Érzelmi intelligencia

  • Empátia fontossága, empátia és szimpátia közötti különbség
  • Kiemelkedő ügyfélkezelés

 

Stresszkezelés

  • Vészjelek a stressz jelenlétére
  • Stresszorok típusai
  • Stresszmegküzdési technikák (általános és személyiségtípusra bontva)

 

Értékesítés

  • Üzleti helyzet felmérése
  • Értékesítési technikák
  • Hideghívások
  • Kérdezéstechnika
  • Ellenvetések kezelése

 

Szimulációs nap (merj kérni és segítséget adni)

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Középfokú végzettség javasolt

Ügyfélszolgálati munkatársak részére.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Képzéseinket kihelyezett formában is megszervezzük, akár teljes mértékben vállalatra szabva. Amennyiben kihelyezett képzést szeretne, kérjen ajánlatot!

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először nála érdeklődjön!

Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Készségfejlesztés, Információbiztonság, Munkavédelem

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

por 1024×1024
Pór Valéria
Tréning menedzser
Élelmiszeripar, Lean, Six sigma, Autóipar

Kapcsolódó képzéseink

Tekintse meg és válasszon hamarosan induló képzéseink közül!

Businessman,And,Businesswoman,In,Formal,Wear,Working,Together,To,Optimize

Belső auditor képzés – ISO 45001, ISO 50001 szerint

A moduláris felépítésű program célja, olyan szakemberek képzése, akik képesek irányítási rendszerek  ( munkabiztonsági és energianirányítási rendszerek) tervezésére, bevezetésére, működtetésére, auditálására, javítására, fejlesztésére külön-külön és integráltan is.
235.000 Ft
Időtartam: 5 nap
Businesswoman,With,A,Lot,Of,Work,To,Do,Meditating,In

Önismeret, emberismeret tréning

  A résztvevők önmaguk jobb megismerésén keresztül megértik mások eltérő viselkedésének legfőbb okait, képessé válnak felmérni a saját tetteik és szavaik következményeit és a mások részéről várható reakciókat. Megismerik az alapvető emberi szükségleteket, megértik a motiváció, a stressz- és konfliktuskezelés egyéni különbözőségeit, és ezek teljesítményre gyakorolt hatásait. A vezetők és a munkavállalók a munkahelyen és a magánéletben is jól használható muníciót kapnak az eltérő személyiségek hatékony kezeléséhez, az egyének és csapatok közti jobb együttműködés kialakításához. A tréning biztos alapokat ad a saját fejlődési irányok meghatározásához, a későbbi soft skill tréningeken való részvételhez is. Képzésünket nyílt és vállalatához kihelyezett formában is szervezzük. 
138.000 Ft
Időtartam: 2 nap
Car,Factory,Engineer,In,Work,Uniform,Using,Laptop,Computer,With

TISAX (Trusted Information Security Assessment Exchange)

  A TISAX a Trusted Information Security Assessment EXchange rövidítése, amelyet kifejezetten a bizalom megteremtésére fejlesztettek ki az autóiparban. A TISAX sajátos értékelőrendszeren alapul, amelyet a Német Autóipari Szövetség(VDA) az ENX Szövetséggel közösen dolgozott ki. A kérdőív az ISO 27001 szabványon alapul, így a TISAX különösen az autóipari beszállítókat célozza meg. A képzés elméleti ismereteket nyújt a TISAX regisztráció, önértékelés és audit követelményrendszeréről. A cél, hogy a képzés során résztvevőink megismerjék és munkájuk során hatékonyan használni tudják a TISAX előírásait és ezen megszerzett tudás segítségével folyamatosan megtudjanak felelni a vevői követelményeknek.
60.000 Ft
Időtartam: 1 nap

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés