Képzésünk tematikáját kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák részére állítottuk össze, hogy fejlesszük kommunikációjukat minden csatornán, legyen szó akár telefonos, e-mailes vagy chaten történő ügyfélkezelésről. Olyan szakembereket szeretnénk képezni, akik az ügyféltájékoztatásban, problémamegoldásban, reklamációkezelésben, sales tevékenységben professzionálisan helyt tudnak állni, ugyanakkor meg tudják őrizni saját mentális és fizikai jóllétüket.
Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.
A képzés nyílt formában összesen 5 témakört tartalmaz (kommunikáció, reklamációkezelés, érzelmi intelligencia, stresszkezelés, értékesítés). A kihelyezett képzést kiegészítjük egy szimulációs nappal.
Kommunikáció
Reklamáció
Érzelmi intelligencia
Stresszkezelés
Értékesítés
Szimulációs nap (merj kérni és segítséget adni)
Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.
A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.
Középfokú végzettség javasolt
Ügyfélszolgálati munkatársak részére.
A feltüntetett árak NETTÓ árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák. A hatósági-, az engedélyezett szakmai képzések és a támogatott engedélyezett tréningek ÁFA mentesek.
Kérjük, először
nála érdeklődjön!
Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.
Kérjük, először
nála érdeklődjön!
Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.
Értesüljön elsőként legfontosabb híreinkről!
Kövessen itt is: