Figyelem, előjelentkezési akció! Most 10% kedvezmény minden 2024-ben induló képzésre. Az akció 2023.12.31-ig érvényes.

Továbbképzés ügyfélszolgálati munkatársaknak

Képzés leírása

 

Képzésünk tematikáját kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák részére állítottuk össze, hogy fejlesszük kommunikációjukat minden csatornán, legyen szó akár telefonos, e-mailes vagy chaten történő ügyfélkezelésről. Olyan szakembereket szeretnénk képezni, akik az ügyféltájékoztatásban, problémamegoldásban, reklamációkezelésben, sales tevékenységben professzionálisan helyt tudnak állni, ugyanakkor meg tudják őrizni saját mentális és fizikai jóllétüket.

Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.

A képzés nyílt formában összesen 5 témakört tartalmaz (kommunikáció, reklamációkezelés, érzelmi intelligencia, stresszkezelés, értékesítés). A kihelyezett képzést kiegészítjük egy szimulációs nappal.

Seo es online hirdetes trening

 

Kommunikáció

  • Telefonos- és írásbeli kommunikáció sajátosságai
  • Aktív hallgatás szerepe
  • Kérdezéstechnika
  • Ügyfélkezelés (külső- és belső ügyfelek). Személyiségtípus szerinti ügyfélkezelés

 

Reklamáció

  • Reklamáció kiemelt szerepe, jó reklamációkezelés
  • Reklamációkezelés lépései
  • Pozitív kifejezések használata
  • Konfliktuskezelés

 

Érzelmi intelligencia

  • Empátia fontossága, empátia és szimpátia közötti különbség
  • Kiemelkedő ügyfélkezelés

 

Stresszkezelés

  • Vészjelek a stressz jelenlétére
  • Stresszorok típusai
  • Stresszmegküzdési technikák (általános és személyiségtípusra bontva)

 

Értékesítés

  • Üzleti helyzet felmérése
  • Értékesítési technikák
  • Hideghívások
  • Kérdezéstechnika
  • Ellenvetések kezelése

 

Szimulációs nap (merj kérni és segítséget adni)

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Középfokú végzettség javasolt

Ügyfélszolgálati munkatársak részére.

Kezdés

2024-02-05

Helyszín

Budaörs

Időtartam

5 nap

Ütemezés

2024.02.05-09. napokon, 9:00-17:00 óra között

Képzés díja

286.200 Ft

Partner ár

266.000 Ft

A feltüntetett árak NETTÓ árak, az ÁFA-t nem tartalmazzák. A hatósági-, az engedélyezett szakmai képzések és a támogatott engedélyezett tréningek ÁFA mentesek.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először
nála érdeklődjön!

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

molnar 1024×1024

Elsődleges

Kérjük, először
nála érdeklődjön!

Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Munkavédelem, egészség és biztonság
por 1024×1024

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

Pór Valéria
Tréning menedzser
Lean, készségfejlesztés, e-learning, Six sigma

Hasonló képzéseink

Portrait,Of,Smiling,Young,Attractive,Male,Student,With,Trendy,Hairdo,

Autóipari minőségügyi követelmények – alapoktatás, e-learning képzés

A képzés résztvevői átfogó tájékoztatást kapnak a minőségbiztosítási szemléletéről, valamint azokról a szabványosított eszközökről, melyeknek célja a kiváló minőségben történő fejlesztés, termelés és vevőkiszolgálás.  
10.000 Ft
Időtartam: 44 perc
AKCIÓ
Businesswoman,Signing,Contract,Making,Legal,Deal,With,Multiracial,Partners,In

Termékbiztonsági és termékfelelősségi megbízott – PSCR képzés

A termékfelelősség olyan kártérítési felelősség, amely minden terméket előállító vállalatot fenyeget! A képzés ismerteti a termékfelelősség fogalmát, az elkerülési és a megelőzési lehetőségeket. Tárgyalásra kerülnek a termékbiztonsági megbízott (PSB) alapvető felelősségi körei, feladatai és a vele szemben támasztott vevői elvárások.
52.000 Ft
Időtartam: 1 nap
Young,Thoughtful,Man,Sitting,Front,Laptop,Computer,While,Working,Online

Autóipari minőségügyi követelmények – haladó oktatás, e-learning képzés

A képzés résztvevői átfogó tájékoztatást kapnak a minőségbiztosítási szemléletéről, valamint azokról a szabványosított eszközökről, melyeknek célja a kiváló minőségben történő fejlesztés, termelés és vevőkiszolgálás.  
20.000 Ft
Időtartam: 120 perc

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés