Továbbképzés ügyfélszolgálati munkatársaknak

Seo es online hirdetes trening

Képzés leírása

 

Képzésünk tematikáját kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák részére állítottuk össze, hogy fejlesszük kommunikációjukat minden csatornán, legyen szó akár telefonos, e-mailes vagy chaten történő ügyfélkezelésről. Olyan szakembereket szeretnénk képezni, akik az ügyféltájékoztatásban, problémamegoldásban, reklamációkezelésben, sales tevékenységben professzionálisan helyt tudnak állni, ugyanakkor meg tudják őrizni saját mentális és fizikai jóllétüket.

Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.

A képzés nyílt formában összesen 5 témakört tartalmaz (kommunikáció, reklamációkezelés, érzelmi intelligencia, stresszkezelés, értékesítés). A kihelyezett képzést kiegészítjük egy szimulációs nappal.

Tematika

 

Kommunikáció

  • Telefonos- és írásbeli kommunikáció sajátosságai
  • Aktív hallgatás szerepe
  • Kérdezéstechnika
  • Ügyfélkezelés (külső- és belső ügyfelek). Személyiségtípus szerinti ügyfélkezelés

 

Reklamáció

  • Reklamáció kiemelt szerepe, jó reklamációkezelés
  • Reklamációkezelés lépései
  • Pozitív kifejezések használata
  • Konfliktuskezelés

 

Érzelmi intelligencia

  • Empátia fontossága, empátia és szimpátia közötti különbség
  • Kiemelkedő ügyfélkezelés

 

Stresszkezelés

  • Vészjelek a stressz jelenlétére
  • Stresszorok típusai
  • Stresszmegküzdési technikák (általános és személyiségtípusra bontva)

 

Értékesítés

  • Üzleti helyzet felmérése
  • Értékesítési technikák
  • Hideghívások
  • Kérdezéstechnika
  • Ellenvetések kezelése

 

Szimulációs nap (merj kérni és segítséget adni)

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Középfokú végzettség javasolt

Ügyfélszolgálati munkatársak részére.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Képzéseinket kihelyezett formában is megszervezzük, akár teljes mértékben vállalatra szabva. Amennyiben kihelyezett képzést szeretne, kérjen ajánlatot!

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először nála érdeklődjön!

Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Készségfejlesztés, Információbiztonság, Munkavédelem

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

por 1024×1024
Pór Valéria
Tréning menedzser
Élelmiszeripar, Lean, Six sigma, Autóipar

Kapcsolódó képzéseink

Tekintse meg és válasszon hamarosan induló képzéseink közül!

Exchanging,Ideas.,Shot,Of,A,Group,Of,Coworkers,Talking,Together

Kommunikációs tréning (Asszertív kommunikáció)

A kapcsolatok – legyen az munkahelyi vagy magánéleti – megromlásának elsődleges oka a kommunikációban rejlik. A fő kérdés mindig az: Értjük vagy félreértjük egymást? Nagyon fontos elem tréningünkben az Asszertív kommunikáció, mely az együttműködés nyelve. Olyan kommunikációs mód, amely lehetőséget ad a valós párbeszédre, a problémák hatékony megoldására, és vérnyomásunk stabilitására. A tréningen a résztvevők megismerik a hatékony, gyors, a párbeszédet folytató felek számára az érdekeiket legjobban kifejező, egyértelmű, mégis etikus, a másik fél érzéseit és szükségleteit tiszteletben tartó kommunikáció módszereit. A mindennapi kommunikációs buktatókat, és játékos, sok nevetéssel kísért gyakorlati feladatokon keresztül át is élik azokat. Azt is megtanulják, hogy hogyan kerülhetik el ezeket a buktatókat, és azonnal használható módszereket kapnak a valóban hatékony kommunikációhoz. Képzésünket nyílt és vállalatához kihelyezett formában is szervezzük! 
138.000 Ft
Időtartam: 2 nap
Businessman,And,Businesswoman,In,Formal,Wear,Working,Together,To,Optimize

Belső auditor képzés – ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 50001 szerint

A moduláris felépítésű program célja, olyan szakemberek képzése, akik képesek irányítási rendszerek (minőség-, környezet-, munkabiztonság- és energiairányítási rendszerek) tervezésére, bevezetésére, működtetésére, auditálására, javítására, fejlesztésére külön-külön és integráltan is.
410.000 Ft
Időtartam: 9 nap (4+5 nap)
Two,Female,Colleagues,In,Office,Working,Together.

Személyes vezetésfejlesztés – egyéni coaching

A vezetői készségfejlesztés leghatékonyabb módja, hiszen itt a coach kizárólag az adott vezetővel és az ő témájával foglalkozik. A fejlesztés a vezető személyiségéhez igazodik, így mélyebb és hosszú távra ható változás érhető el. A vezetővel közösen megfogalmazott téma és a közösen kitűzött cél képezi a folyamat gerincét, melynek eredményességéről több körben is kérünk és adunk visszajelzést. A coaching ülés „kötetlen”beszélgetés formájában történik az ügyfél és coach között. Fontos, hogy a beszélgetés ritmusa, mélysége teljes mértékben igazodik az ügyfél személyiségéhez. A coach kérdésekkel, visszajelzésekkel támogatja az ügyfelét abban, hogy megtalálja a maga számára legjobb megoldást. Képzésünket vállalatához kihelyezett formában, személyesen vagy online szervezzük! Ennek igényléséhez oldalunkon lejjebb görgetve kérje árajánlatunkat!
Időtartam: 8 alkalom (8 x 1,5 óra)

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés