Továbbképzés ügyfélszolgálati munkatársaknak

Seo es online hirdetes trening

Képzés leírása

 

Képzésünk tematikáját kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák részére állítottuk össze, hogy fejlesszük kommunikációjukat minden csatornán, legyen szó akár telefonos, e-mailes vagy chaten történő ügyfélkezelésről. Olyan szakembereket szeretnénk képezni, akik az ügyféltájékoztatásban, problémamegoldásban, reklamációkezelésben, sales tevékenységben professzionálisan helyt tudnak állni, ugyanakkor meg tudják őrizni saját mentális és fizikai jóllétüket.

Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.

A képzés nyílt formában összesen 5 témakört tartalmaz (kommunikáció, reklamációkezelés, érzelmi intelligencia, stresszkezelés, értékesítés). A kihelyezett képzést kiegészítjük egy szimulációs nappal.

Tematika

 

Kommunikáció

  • Telefonos- és írásbeli kommunikáció sajátosságai
  • Aktív hallgatás szerepe
  • Kérdezéstechnika
  • Ügyfélkezelés (külső- és belső ügyfelek). Személyiségtípus szerinti ügyfélkezelés

 

Reklamáció

  • Reklamáció kiemelt szerepe, jó reklamációkezelés
  • Reklamációkezelés lépései
  • Pozitív kifejezések használata
  • Konfliktuskezelés

 

Érzelmi intelligencia

  • Empátia fontossága, empátia és szimpátia közötti különbség
  • Kiemelkedő ügyfélkezelés

 

Stresszkezelés

  • Vészjelek a stressz jelenlétére
  • Stresszorok típusai
  • Stresszmegküzdési technikák (általános és személyiségtípusra bontva)

 

Értékesítés

  • Üzleti helyzet felmérése
  • Értékesítési technikák
  • Hideghívások
  • Kérdezéstechnika
  • Ellenvetések kezelése

 

Szimulációs nap (merj kérni és segítséget adni)

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Középfokú végzettség javasolt

Ügyfélszolgálati munkatársak részére.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Képzéseinket kihelyezett formában is megszervezzük, akár teljes mértékben vállalatra szabva. Amennyiben kihelyezett képzést szeretne, kérjen ajánlatot!

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először nála érdeklődjön!

Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Készségfejlesztés, Információbiztonság, Munkavédelem

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

por 1024×1024
Pór Valéria
Tréning menedzser
Élelmiszeripar, Lean, Six sigma, Autóipar

Kapcsolódó képzéseink

Tekintse meg és válasszon hamarosan induló képzéseink közül!

Portrait,Shot,Of,Senior,Engineer,Or,Management,Inspecting,Work,In

Minőségellenőri ismeretek tréning

A képzés célja a résztvevőkkel megismertetni
  • a minőségellenőrzés és a minőségirányítás kapcsolatát,
  • a minőségellenőrzés módjait,
  • a mérőeszközök felügyeletének alapelveit,
  • a mérésüggyel kapcsolatos jogszabályok vonatkozó részeit,
  • a beszállítók minőségügyi auditját,
  • a minőségellenőrzés és a termékfelelősség kapcsolatát,
  • és a termékfelelősségi kockázat csökkentésének lehetőségét, minőség-ellenőrzés segítségével.
255.000 Ft
Időtartam: 4 nap
Financial,Documents, ,Graphics,,Statistics,,Drawings,,Keyboard,,Laptop,,Magnifying,Glass

Statisztikai ismeretek – Minitab programmal – e-learning képzés

A képzés a valószínűség-számítási és statisztikai alapismeretek MINITAB programos lehetőségeiről ad ismereteket. A képzés elvégzése előtt az Alapvető statisztikai ismeretek e-learning képzés elvégzése javasolt.
20.000 Ft
Időtartam: 76 perc
Business,Developer,Using,Kanban,Board,Framework,On,Laptop,Computer.,Agile

ISO 9001 minőségirányítási rendszer ismeretek

A tanfolyam az ISO 9001:2015 szabvány követelményeinek ismertetését és azok megértését célozza meg. A tréningen különös hangsúlyt kap a szabványban megkövetelt folyamatszemlélet gyakorlati megvalósítása, és annak megmutatása, hogy ez milyen előnyökkel jár a szervezet számára.
114.000 Ft
Időtartam: 2 nap

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés