Továbbképzés ügyfélszolgálati munkatársaknak

Képzés leírása

 

Képzésünk tematikáját kifejezetten ügyfélszolgálaton dolgozó kollégák részére állítottuk össze, hogy fejlesszük kommunikációjukat minden csatornán, legyen szó akár telefonos, e-mailes vagy chaten történő ügyfélkezelésről. Olyan szakembereket szeretnénk képezni, akik az ügyféltájékoztatásban, problémamegoldásban, reklamációkezelésben, sales tevékenységben professzionálisan helyt tudnak állni, ugyanakkor meg tudják őrizni saját mentális és fizikai jóllétüket.

Képzésünk nyílt csoportban és kihelyezett formában (cégre szabva) is elérhető.

A képzés nyílt formában összesen 5 témakört tartalmaz (kommunikáció, reklamációkezelés, érzelmi intelligencia, stresszkezelés, értékesítés). A kihelyezett képzést kiegészítjük egy szimulációs nappal.

Tematika

 

Kommunikáció

  • Telefonos- és írásbeli kommunikáció sajátosságai
  • Aktív hallgatás szerepe
  • Kérdezéstechnika
  • Ügyfélkezelés (külső- és belső ügyfelek). Személyiségtípus szerinti ügyfélkezelés

 

Reklamáció

  • Reklamáció kiemelt szerepe, jó reklamációkezelés
  • Reklamációkezelés lépései
  • Pozitív kifejezések használata
  • Konfliktuskezelés

 

Érzelmi intelligencia

  • Empátia fontossága, empátia és szimpátia közötti különbség
  • Kiemelkedő ügyfélkezelés

 

Stresszkezelés

  • Vészjelek a stressz jelenlétére
  • Stresszorok típusai
  • Stresszmegküzdési technikák (általános és személyiségtípusra bontva)

 

Értékesítés

  • Üzleti helyzet felmérése
  • Értékesítési technikák
  • Hideghívások
  • Kérdezéstechnika
  • Ellenvetések kezelése

 

Szimulációs nap (merj kérni és segítséget adni)

Gyakorlatorientált, intenzív képzési tevékenység, előadások, esettanulmányok és azok feldolgozása, csoportmunka, csoportonkénti prezentáció, írásos tananyag valamint egyéni felkészülés.

A képzés vizsgával zárul, amelyről a résztvevők 70%-os eredmény felett cégünk által regisztrált kétnyelvű tanúsítványt kapnak, 70%-os eredmény alatt részvételi igazolást állítunk ki részükre. Az eredménytelenül vizsgázóknak díjmentes lehetőséget biztosítunk a sikertelen vizsga pótlására.

Középfokú végzettség javasolt

Ügyfélszolgálati munkatársak részére.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Képzéseinket kihelyezett formában is megszervezzük, akár teljes mértékben vállalatra szabva. Amennyiben kihelyezett képzést szeretne, kérjen ajánlatot!

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először nála érdeklődjön!

Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Készségfejlesztés, Információbiztonság, Munkavédelem

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

por 1024×1024
Pór Valéria
Tréning menedzser
Élelmiszeripar, Lean, Six sigma, Autóipar

Kapcsolódó képzéseink

Tekintse meg és válasszon hamarosan induló képzéseink közül!

Young,Engineer,Working,On,Substation,And,Wind,Turbine,Farm,On

ISO 14001 környezetirányítási rendszer ismeretek

Az ISO 14001:2015 szabvány követelményei szerinti környezetközpontú irányítási rendszer (KIR) kialakítását és működtetését végrehajtó munkatársak felkészítése. Az ISO 14001:2015 – EMAS összehasonlítása.
114.000 Ft
Időtartam: 2 nap
eon zuhanasgatlas 3

Zuhanásgátló eszközök szakszerű használata a magasban végzett munkavégzés során (Kötéltechnikai képzés)

A képzés célja, hogy olyan oktatást nyújtsunk résztvevőinknek, mely a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelel és az egészséget nem veszélyeztető biztonságos munkavégzés személyi feltételeit is biztosítja. Képzésünk elméleti és gyakorlati felkészítést nyújt a magasban munkát végző munkavállalóknak. Tanpályánkon rendelkezésre áll, létra, féltető és állvány is, melyeken biztonsággal gyakorolhatnak. Szakképzett oktatóink több tíz éves tapasztalattal a hátuk mögött tudják felkészíteni a résztvevőket, hogy a lehető legbiztonságosabban végezzék munkájukat. A képzés kiegészül a napi szintű felszerelés vizsgálattal is, hiszen jelenleg a felhasználó munkatárs kötelezettsége lenne, a napi szintű felszerelés vizsgálat, amire sok esetben nincsen felkészítve, kioktatva. Előfordul, hogy az időszakos felülvizsgálati időköz, túl tág teret enged egy adott probléma tartós fennállásának. Mivel a leesés elleni egyéni védőeszközök esetében egy meghibásodás, sérülés is súlyos-, életveszélyes állapotot eredményezhet, ezért tartjuk indokoltnak ennek oktatását is.
49.000 Ft
Időtartam: 1 nap
Six,Sigma,,Manufacturing,,Quality,Control,And,Industrial,Process,Improving,Concept.

Lean Six Sigma – bevezető tréning (yellow belt)

Mindennapi munkánk során folyamatosan problémákat kell megoldanunk. Ebben a folyamatban nem mindegy, hogy mennyi idő alatt tudunk hatásos, fenntartható megoldásokat kidolgozni. Képzési programunk ehhez nyújt segítséget, a Lean Six Sigma öt lépéses, Meghatározás, Mérés, Elemzés, Fejlesztés, Ellenőrzés (DMAIC) módszertan probléma-megoldási struktúrájának alkalmazásával. Az 5 fő lépést és Lean6Sigma eszköztárát 15 modulban, gyakorlati feladatok megoldásával ismertetjük, hogy a résztvevők képesek legyenek a saját munkakörnyezetükben előforduló problémák folyamatos, módszeres kiküszöbölésére, illetve nagyobb vállalati projektmunkák támogatására.
138.000 Ft
Időtartam: 2 nap

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés