Tárgyalástechnika tréning

Képzés leírása

A résztvevők képessé válnak a saját érdekeiket úgy érvényesíteni, hogy eközben a partnereik igényeit is maximálisan megértik. Elsajátítják az együttműködő tárgyalások hatékony módszereit, fejlődik kommunikációs eszköztáruk, felismerik a félreértések okait, a manipulációt, az álérveket. Tudatosítják személyiségük szerepét, kialakítják saját tárgyalási stílusukat. A tréningen a tárgyalás lépéseit, a felkészüléstől a kapcsolat felvételén, az érdekfeltáráson, a megoldások keresésén keresztül, egészen a megállapodásig és az utógondozásig végig vezetjük.

A tréning az együttműködésre törekvő (win-win) tárgyalások kommunikációs aspektusaira fókuszál.

Tematika

Ön- és emberismeret a tárgyaláson

  • A személyiség szerepe a tárgyaláson
  • A tárgyalópartner személyiségének gyors felismerése
  • A helyszín, mint információforrás
  • Érzelmek, szükségletek, motiváció megjelenése a tárgyaláson
  • A szakértelem és a szimpátia szerepe
  • Felkészülés önmagunkból és a partnerből, erősségek és buktatók

Kommunikáció a tárgyaláson

  • A kommunikációs stílus befolyása a tárgyalásra
  • Az észlelés és érzékelés szerepe, a félreértések okai, következményei
  • Verbális elemek és testbeszéd
  • A személyre szabott kommunikáció
  • Az információátadás hatékony módszerei
  • A manipuláció felismerése, kezelése

A tárgyalás folyamata

  • Felkészülés, adatgyűjtés, elemzés, célkitűzés
  • A tárgyalás felépítése
  • Légkörteremtés, a tárgyalás megnyitása
  • Érdekek, szükségletek felderítése
  • Érveléstechnika, kérdezéstechnika
  • Ajánlattétel, alku
  • Feszült helyzetek kezelése
  • A win-win tárgyalás eszköztára
  • A tárgyalás lezárása
  • Utánkövetés

Képzési szemléletmódunk:

„Amit hallok – elfelejtem. Amit látok – megismerem. Amit csinálok – megtanulom.“

Tapasztalati tanulás élményekkel, gyakorlattal, a mindennapokban nemcsak a munkahelyen, hanem a magánéletben is alkalmazható, hatékony tudásanyaggal.

Abban hiszünk, hogy a tanulás, a fejlődés akkor lehet igazán sikeres és hatékony, ha a résztvevő belső motivációból sajátítja el a szükséges ismereteket. Éppen ezért tréningjeinken nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy a résztvevők érdeklődését felkeltsük és fent is tartsuk. Tapasztalataink alapján a tréningek hatásfokát nagyban erősíti, ha a résztvevők nem csupán a munkahelyi környezetre, hanem a saját (magán) élethelyzeteikre vonatkozóan is megoldásokat, használható módszereket kapnak – és ezt fel is ismerik. A tréningeken ezért minden esetben olyan nyelvezetet, példákat, szituációkat, elemezhető eseteket alkalmazunk, amelyek megfelelnek és a mindennapokból ismerősek az adott csoportnak.

A képzés elvégzéséről cégünk által regisztrált, magyar-angol kétnyelvű tanúsítványt állítunk ki.

Nem igényel végzettséget.

Ezt a képzést csak kihelyezett formában szervezzük. Kérje ajánlatunkat!

Ajánlatkérés

Vélemények

A korábbi résztvevők tapasztalatai és visszajelzései segíthetik a képzés minőségének és hatékonyságának felmérésében, valamint abban, hogy reális elvárásokkal vághasson neki a tanulásnak. Ezen vélemények alapján könnyebben dönthet, hogy a képzés megfelelő-e az igényeinek, és megfelelő erőfeszítést tehet a sikeres tanulás érdekében.

Képzéseinket kihelyezett formában is megszervezzük, akár teljes mértékben vállalatra szabva. Amennyiben kihelyezett képzést szeretne, kérjen ajánlatot!

Kapcsolattartók

Elsődleges

Kérjük, először nála érdeklődjön!

Molnár Fruzsina
Tréning menedzser
Készségfejlesztés, Információbiztonság, Munkavédelem

Másodlagos

Amennyiben az elsődleges kapcsolattartót nem éri el.

por 1024×1024
Pór Valéria
Tréning menedzser
Élelmiszeripar, Lean, Six sigma, Autóipar

Kapcsolódó képzéseink

Tekintse meg és válasszon hamarosan induló képzéseink közül!

Egyedi ajánlatkérés

Ajánlatkérés